Kızlar bebeğimde sarılık var çok zor uyandiriyorum bazen uyandiramazsam sutumu sagip biberonla veriyorum doktorum iki gogusunu emzirip üstüne mama teklif edeceksin dedi öyle yapıyorum ama bazen uyandiramayinca ayağının altına vuruyorum soyuyorum ediyorum psikolojim bozuldu ağlıyorum sarılığı 13 çıktı doktor 15 çıkarsa yatıracam dedi pazartesi kontrol var o zamana kadar biraz azalsın istiuorum tavsiye verin lütfen