Semilk05 Kızlar 15 haftalık hamileyim rwgl olduğumuzda içimizden bi parça gelir ya öle bişet oldu ama kan değil yeşilimsi bşey yaşayan var mı nedir bu yardımcı olur musunuz
Sehrbnon122 Semilk05 yeşil bi akıntı gibi ise enfeksiyon falandır canım bazen sarı da oluyor bazen yeşil koyu renk de oluyor
Semilk05 Sehrbnon122 akıntı gibi değildi birden tuvaleye düşünce böle bi hani içimden düştü dönüp hemen bakma ihtiyacı hissettim. Baya tedirgin oldum
Sehrbnon122 Semilk05 yok canım merak etme benimde öyle biraz büyük akıntı düşmüştü sümüksü şekilde sarımsı bi rengi vardı cok şükür bisey cıkmadı bisey olmadı yani korkmana gerek yok bunlar hamilelikte normal ama doktoruna söyle bi enfeksiyon tahlili yapsın baksın
berceste5155 Semilk05 enfeksiyonun ilerlediyse pıhtı şeklinde geliyor akıntı sağlık ocağına kültür tahlili verebilirsin
Eslem_1 Mantardır gebelikte sık rastlanır anneye de bebeğe de zararı olmaz bazen peynir kesiği şeklinde de gelir bana da oluyordu fitil kullanmak istersen doktoruna danış ama yine olur bi kontrol etsin gene de