Berf123 Sab sımplex kullanmaya basladık gazdan kurtulduk derken kakasını yapamaz oldu cocuk katı değil ama yinede yapamıyor kullanıp yasayan çözen varmı cok ıkınıyor çocugum
Pyrz_07 Berf123 bende aynı damlayı kullanıyorum ama yanında kabızlık için şurupta verdi o yüzden sıkıntı yaşamıyorum
Berf123 Pyrz_07 ıkınma oluyormu pekş sizede de? Bize de 15 gğnlükken verdi 20 günlük olduk simdi ama cok ıkınıyor kabız değil ama yapamıyorda kakasını
Berf123 Pyrz_07 damlayı bırakmamız önerildi bize 2 gündür kullanmıyoruz gaz cıkarmakta zorlanıyor ama enazından cok ıkınmıyor kaka yaparken ıkınıyor birazcık