Nura_y İnşallah yoktur bir durum en azından içiniz rahat eder. Benim doktorum hareket azalır, leke olur,su gelir vs hiç durma gel derdi. Ki 2 damla lekelenme için hafta da 3-4 kez gittiğimi bilirim.
Ki hareket ettiğine göre haftası erken değil. Allah korusun bir durum varsa müdahale ederler en azından evde durup hareket beklemekten iyidir. Birşey yoksa bile bebisinizi görmüş olursunuz