Mrserdur Kizlarrr bugün doğum tarihi aldık 23 ağustosa hayırlısı ile ama hiç heycan yok daha varmış gibi hissediyorum 😂eşim panik sadece ne olcak nasıl olcak diye ben nötr sizde durumlar ne
Ark Mrserdur sezeryan mi olacak bizimde haftaya belli olacak 2 hafta içinde dogurucam ama ne zman bilmiyorum
Lujoso Benim de 23 Ağustos normal doğum tarihim ama daha erken de gelebilir tabi ki. Umarım daha erken gelir artık sıcaklardan fenalık geçiriyorum 🫠🫠