Rabiyassss aynı sebepten bende 34.haftalik doğum yaptım canım hastane çantama koyduğum hiç birşey kullanılmadı doğumdan sonra hemen gözetim amaçlı yoğun bakıma alınacak erken doğum olduğu için bir sorun olmazsa Allah’ın izniyle en fazla 10 gün kalır.size yoğun bakımdan bir liste verilecek.bez,ıslak mendil,şampuan,pişik kremi,emzik,biberon,burun nemlendiri krem,biberon.hasteneden hastaneye değişebilir belki bazı hastaneler hiç istemiyor çünkü devlet zaten özel de olsa bütün hastanelere bunlari gönderiyor yani aslında istenmemesi lazım dediğim gibi isteyenler var.sana hastanede olduğun süreçteelektrikli süt sağma makinasını hastane verecek taburcu olunca kendine bir süt sağma makinası al hergun süt sağıp gotureceksin.ben hastanede 3 gün kaldım hazırlıklı git bol bol pijama al yanına hastaneden hasta bezi takacaklar çıkınca ben depend kullandım çok rahat ettim.taburcu edicekleri zaman senden kıyafet ve puset isteyecekler zaten adım adım yoğun bakım size ne lazım ne getirecek ne yapmanız lazım hepsini söyleyecek aklımda olanlar bunlar başka merak ettiğin varsa sora bilirsin.