ikramomm Hanımlar eşimin arkadaşı pozitifmiş eşim de soğuk içen biri hasta oldu doktor boğazın şişmiş dedi korona ile vs alakalı bişi demedi ama ortaya karışık hasta sonuçta içinde kovitte olabilir bebeğimi nasıl korumalıyım daha 38 günlüğüz 😕
yigitinannesiiiii ikramomm Canım eşin olabildiğince maske taksın evde 1 hafta bebişe yaklaşmasın zaten kovit değilsede grip gibi bişey grip daha tehlikeli yani o yüzden bi müddet bebişten ve sizden uzak tutsun kendini sizde maske takın bu arada
ikramomm yigitinannesiiiii tamam teşekkür ederim gece eşim bebek bakmaya kalkıyordu şuan kendimi çok kötü hissettim inşallah bebeğe geçmez normal hasta ise bile bana zaten bulaştı ise çoktan bulaşmıştır bende hemen maskeye başlayayım kafamı çeviriyordum zaten hep 🥲
yigitinannesiiiii ikramomm korkma bebişler bizden daha kolay atlatıyor Covidi canım siz önleminizi alın gerisi Allahtan geçmiş olsun çabucak iyileşirsiniz inşAllah eşiniz içinde kekik çayı gibi bişey yapın boğazlarına iyi gelir ☺️