Nur009 Minnakelif sizi merak ettim nasılsınız yaptınız mı Doğum rabbim yardımcınız olsun inşallah 🤲🤲💕
Minnakelif Nur009 dün saat 15.00 da doğum oldu. Normal doğum ile doğurdum çok şükür ikimizde sağlıklıyız. Gece fitil sabah suni sancı ile devam edildi. Darısı sizin başınıza sağlıcakla kucağınıza alırsınız insaallah
aleynakpnrr Zelis_123 benim de öyle her şeyi yapıyorum ahududu yaprağı çayı hurma squat pilates ayy valla fenalık geciricem Allah’tan Eskişehir soğuk bi memleket evim serin yoksa iyice zor olacaktı 🥹
Ogretmentanesi 40+4 belirti yok benimde henüz bilmiyorum nasıl olacak sağlıkla kucağımıza alalımda inşallah
De25 Nur009 20 günüm kaldı aynı şeyler bende de var ama gelmesi yok bazen belim şiddetli agiriyo o kadar Sende bebek sertleşmesi oluyo mu taş gibi oluyo bazen benim ki
dilarabltc Bizde 39+4 yiz ne gelen ne giden var sadece bu sabah normal akintidan farkli olarak bir avuc dolusu kadar jöle gibi hatta slaymlar var ya cocuklarin oynadigi onum kivaminda bir akinti gibi bir sey geldi bakalim nolucak halimiz