hilall_17 37+4 um çok hariket ediyor bebeğim ve sürekli batma hissi oluyor tuvalet ihtiyacı geliyor gidiyorum ama hep beyaz geliyor su gibi suyum olabilir mi bas asa dönüp Bebek doğum kanalına inmişti
Feride68 hilall_17 Bence suyun değildir su bianda kendiliğinden gelen bişey yada ara ara ama sen tutamazsın onu idrar çocuk baskı yaptıkca gelir son haftadasın çok su içincede beyaz olur rengi
Melikeex hilall_17 su olma ihtimali yuksek eczanelerde veya saglık ocaklarında su olup olmadıgı nı anlamak ıcın testler var onlardan alabilirsin yada acile gıdıp baktırabılırsın illa bı anda bosalcak diye bısey yok ara ara da gelebilir su
Feride68 hilall_17 Suyunsa sancı gelmeyebilirmiş ama bebek susuz kalınca tehlikeye girermiş geçen hafta doktoruma sormuştum suyun gelirse hemen gel demişti