Momtobe_ Crohn tanısı konmuş hamileler var mı aranızda? Nasıl gidiyor gebeliğiniz, bir etkisi oldu mu?
Sena55 Momtobe_ crohn hastasıyım crpm çok sık yükseldi üç kez antibiyotik kullandım şuan 33 haftaligiz dua edin erken doğum yapmayayım genelinde erken doğum oluyo
ozgeozcan ben 12 yıllık crohn hastasıyım şükür yıllardır atak dönemim olmadı 17 haftalık hamileyim bi şikayetim yok
Momtobe_ ozgeozcan ben de crohn hastasıyım yılda bir kez de olsa atak dönemim oluyor 23 haftalık hamileyim 2 gün önce atağım tuttu🤦🏻♀️ Doktor ataklar erken doğumu tetiklemesin diye progestan verdi. Umarım bir şey olmaz
ozgeozcan Momtobe_ inşalah bir sıkıntı olmaz beslenmenize dikkat edin bol lifli tüketin laktozsuz süt yoğurt peynir yerseniz faydasını görürsünüz ve en önemlisi stres yapmayın hiç bir şeye bağırsak ikinci beynimiz en çok ve en kolay stresten etkinen organ
Momtobe_ Sena55 benim bir kez aktife geçti ama test yaptırmadım crp için ilaç da kullanmadım çok şükür geçti. Nerdeyse gelmişsiniz sonuna sağlıcakla alırsınız inşallah bebişinizi kucağınıza çok geçmiş olsun 🙏🏻