Bende 33+1 di gittigimde persembe gunu bebek cok asagidaydi zaten erken dogum riskim de vardi evde de kasilmalarim oluyordu doktor muayne ederken de karnm sertleşti ilk nst de sanci çıkmamıştı denk gelmemsit ikinci kez girdim bu sefer sanci cikinca 4 saat musade verdiler serum nidicar hap varmis erken dogumu oncelyici kasilmalar icin 20 dk arayla 4 tane falan ondan srti progestan verdiler ciger gelistici igne yaptılar ikinci dozunu dun oldm yine kasilmalarm oluyodu nidicar hapi evde kullanmam icin de vermisti doktor o rahatlatti onu kullanıyorum kilosu da ayniydi sizin bebeginizle 36 haftaya kadar yatman gerk dedi doktorum insallah zamanlarini beklerler Allah yardimcimiz olsun