Bizimde yaklaşık 2 yıl çocuğumuz olmadı 1 nisanda hsg çektirdim tıkanıklık yoktu tüpler açık çıktı 19 nisanda adet oldum elhamdulillah ondan sonrada adet olmadım çektirdiğim ay bende hamile kaldım 16 haftalık olduk rabbim en kısa zamanda sizede hayırlısından nasip etsin 🤗