30 temmuz gecesinde 20 dkda bir 30 dkda bir gelip giden kasılmalarım vardı ve o kasılmaları hissettiğimde doğuracağımı anladım. Daha önce nst de 0 sancım çıkıyodu bende 40 41 i beklerim diye düşünüyordum. Sancıların başladığı gün sıcak suya oturmuştum ve uyumadan öncede sıcak duşa girdim çıktım. Duştan çıkıp yatağı yatmamla sancıları hissettmem bir oldu gece 2 den sabah 9 a kadar sancılarımı çektim düzensiz olduğu için hastaneye gitmek istemedim. Sabah tekrar sıcak duşa girdim ,37 haftadan itibaren günlük düzenli hurma yiyodum ve plates topunda az da olsa hareketler yapıyordum. Yine hurma yedim bu sefer sancım olduğu için 11 tane. Pilates topundada hareketleri daha hızlı ve yoğun yaptım. Plates topunda hareket yaparken nişanım geldi ve öyle bir heyecan bastı ki beni. Eşimi aradım ve o işten gelince direk hastaneye gittik. Akşam saat 9 gibi hastaneye girdik açılmam yokmuş fakat vajina ağzım yumuşamış ve sancımda sıklaşmasada nstde çıktı. Kan felan verdikten sonra doktor hanım geldi ve en az 4-5 cm açıklık olduğunu söyledi ve direk yatışım yapıldı. Saat gece 12 de yatışım yapıldı ve direk suni sancı verildi , suniyle beraber sancılarım acayip şiddetlendi ve sıkılaştı. Yarım saat sonra açılmam 6 cm oldu. 7 8 cm derken 10 cm geldik ve hemen doğumhaneye alındım . Doktorum ve ebeleri dinledim onlar ne dese onu yaptım ve korkmadım. 2 ıkınmayla da saat 1.55 de güzel kızım geldi. Kızımı görmemle her şeyi unutmam bir oldu. Kızımı görünce Bebeğin eşini çıkartmaları dikişlerimi dikmeleri hiç umrumda olmadı. Artık ne yaparlarsa yapsınlar canım yanmıyodu çünkü kızıma kavuşmuştum. Benim ilk doğumumdu bu kadar kolay olucağını hiç beklemiyordum. Çok şükür kolaylıkla doğurmak nasip oldu. Burda tüm bekleyen anne adaylarına da Rabbim kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin. Hikayemde cesaret versin. 💪🏻💪🏻😇😇❤️❤️🥰