CananAtaak valla 37+1im. Normal de normal doğum istiyorum uygunsa vücudum. Ama o kadar bunaldım ki her gün eşime hadi gidip doğuralım gelelim diyorum. Hastanede evimin yanında bi de. Hastaneye bakıp bakıp hem doğumdan korkuyorum hem de hadi doğurayım geleyim diyorum çok çok bunaldım bi de benim ki kafasını iyice yerleştirmiş çıktı çıkacak. Suyun gelmesini bekliyoruz her hafta kontrollerim var nst ultrason. Bakalım bu çarşamba ne diyecek.