Merhaba hanımlar, bir kaç gündür ve şu anda mide yanması yaşıyorum. Özellikle akşam yemeğinden sonra. Daha önce bu hiç olmamıştı ilk kez gebelikte yaşıyorum bu durumu. Sizde durumlar nasıl mideyi ne rahatlatır? 4 gün sonra kontrolüm var. O zamana kadar sizlere sormak istedim.