Kızlar dün doktorum vajinal kaşıntı ve akıntı için TRİVAG fitil verdi dün gece yaptım ilk defa ama bugün 2 kere tuvalete çıktım ikisin de de afedersiniz su gibi ishal şekilde oldu 11+6 günlük gebeyim bu gece kullanmadım bıraktım bence fitilden oldu daha önce ishal sorunum yoktu, devlette takipliyim doktorumu arayıp danışmam da imkansız yani , aranızda kullanan oldu mu bunu yada başka marka fitil kullanıpta ishal olan var mı ? İshal gebelik için tehlikeli değil mi ?