Kızlar oğlum 2 buçuk yaşında. 1 ay önce bezi bıraktık. 1 haftadır eli sürekli pipisinde. Başta bezi bıraktı eli gidiyor o yüzden diye düşündüm çünkü yigenimde aynisi eli hiç pipisinden düşmez. Ama fark ettim ki benimki kasıyor. Hemde bugünden beri deli gibi kasıyor. Kızarmış şişmiş. Biraz önce ağlayarak uyandı pipim acıyor diye. Ağlaya ağlaya altına işedi 🥺 neden olabilir başına gelen var mı yardımcı olur musunuz