Kızlar özellikle bacaklarım ve kollarımda ufak kırmızı noktalar oluştu acayip kaşınıyorum.bugün doktora gittim kolestaz değilmiş. Cildiyeye gittin uyuz değilsin dedi 10 mg bi ilaç verdi bi üre içeren nemlendirici krem.bu tarz bişey yaşayan var mı? Sirkeli su ile yıkadım kaşıntı geçmiyor. Nr kullanabilirim?