Kızlar bundan önce 1 yıl aynı doktorla ilerledim ama bugün başkasına gittim bugünkü,
ilk doktorun aksine polikistik değilsin dedi (adetlerim düzenli zayıfım ve tüylenmem yok ben de şaşırmıştım) bana 1 yılda 4 çatlatma denedim için biraz kızdı niye bu kadar acele ediyorsun dedi hiç bi problem görmedi, 5 gün sonra eşim 2. Sperm testini vericek inşallah ileri hız 16 ile tehdit görmedi bununla da gebelik olur dedi, 2. Testte onda baş anomalisine önem veriyor ona bakacakmış çünkü spermin başı yumurtaya giremiyor olabilir dedi bana sağlıklı beslememi önerdi sizce polikistik miyim değil
Miyim bu durumda yani bu ultrasonda yanlış görülür mü