gulsah_12 ben gebelikten önce nasıl besleniyorsam öyle besleniyorum sadece daha dikkat ettiğim şey paketli ve işlenmiş gıda yememek. Onun dışında günde 2 öğün beslenirim bekarlığımdan beri hala öyle besleniyorum. Kahvaltıyı güzel ediyorum herhalde ondan ama Dr normal dedi kilosunu haftasıyla uyumluymuş. Yediklerimde bol yeşillik, yumurta, ceviz, peynir zeytin, bazen avokado püresi. Dengeli beslenmeye çalısıyorum kısaca