Asil_tek 5 gün en fazla 3 damla pembemsi akıntım oldu bu gün hiç olmadı aynı durumu yaşayan oldu mu. Kadın doğuma randevu aldım gününü bekliyorum aynı zamanda korkuyorum ilk defa oldu
Amine07 Haftadayım benimde kanamam geldi doktora gittim ebeler kontrol etti kanama göremediler. Nst ye girdim bebek hareketleri kalp atışları normal çıktı. Sancım da çıkmadı. İdrar tahlili istediler. İdrarda enfeksiyon ve kanama çıktı. Bi daha da olmadı şükür