36+1 benim de 3600 kiloyuz doktor her an gelebilir dedi ama hiçbir belirti yok doğru düzgün sancı bile yok Rahime baskı yok doktor bu bebek 4 kilodan az doğmaz normal istersen yaparsın ama ilerde idrar ve dışkı tutamama problemi yaşarsın kesiğin çok olabilir dedi doğum şekline şimdi değil doğumun başladığında karar veririz açılmana ve anatomine göre dedi