Minikbebegim1999 Gıda sektöründe çalışıyordum ben , kurumsal bir firmaysa yüzde 90 yikanmistir, hatta sirkeli suda fln bekletilmiştir, ama kurumsal olmayan yerlerde ( tabi ki hepsini aynı kefeye koyamayiz ) genelde suya tutup çıkarıyorlar sadece , güvenilir bir yerden yediyseniz yüksek ihtimal hiçbir sorun yaşamayacaksınız 🌷❤️