ozlmbl Bugün kontrole gittim oğluşumun kilosu 3700 olmuş, haftaya cuma tekrar kontrole gideceğim, cumartesi alabilir dr, 4 kiloyu gecicek gibi , strese girdim, sezeryan olanlar bilgilerini paylaşabilur mi
_neslihan_s ozlmbl 36. Haftamdayım bebek 3600 kilo doktorum bana çok mantıklı bir açıklama yaptı ve benim de aklıma yattı 4 kilodan az doğmaz istersen normalde yaparsın dedi ama daha sonradan idrar ve dışkı tutamama problemi yaşarsın kesiğin çok olabilir dedi doğum başladığı zaman sezaryen mi normal mi o zaman senin anatomine göre buna karar veririz dedi
Deletedmom_33 ozlmbl Bende Bpd ölçümü 3 hafta önde çıkıyor ve tüp bebek diye doktorum riske atmayalım sınırda kafa dedi Sezeryana gün verdi çatı muayenesi bile olmadım. Gün aldığımin ertesi günü gece 2 de girdim tansiyondan. Kapıda sordular Spinal mı diye biride fotoğraf çekimi var spinal olur tabi dedi farketmez dedim. Hemşireler, hasta bakıcı filan ilk kez bu kadar sakin birini görüyoruz niye bu kadar sakinsin diyordu 🤣🤣 İğne vurulduğu gibi 1 dk da uyuştum. Kapatırken bulantım oldu. Odaya çıkınca anesteziden titreme oldu. Gazimi 2-3 saate, büyük tuvaletimi öğlene doğru yaptım. O akşam kendim WC için kalkıyordum yürüyordum. Ertesi gün öğlen çıktım. Normalde o gece de yatiracakti doktor
Sibelklk28 ozlmbl bizde normal doğum bekliyoruz ama bugün kontrolümüz vardı 3500 kg geldi. 2 haftadır kilo almıyodu halbuki. Çatı muaneside olmuştuk geçen hafta. Çarşamba gnü yine gidicem. Kilo almaya devam ederse seni zorlayabilir dedi doktor. eğer kilo almış olursa bebek perşembe veya cuma gününe sezeryan olablirim
miniktirtilim ozlmbl 1 haftada 300 gr daha alir mutlaka evet 4 kilo ve ya 4ü biraz gecebilir ama catiniz müsaitse 5 kiloya kadar normal dogum yapilabilir ama özeldeyseniz evet direkt sezaryan diyecekler özeller nerdeyse 3 kilo ustunu bile normal dogum yaptirmak istemiyorlar
ozlmbl miniktirtilim evet özel çatı musaitti ama 4 ü geçerse sezeryan dedi doktorum hayırlısı bakalım 🤷♀️
miniktirtilim ozlmbl iste maalesef özellerin sonu hep sezaryan yani. Illede normal dogum istiyorsanız devleti tercih edin bu durumda madem çatı müsait. Ilk dogumsa birde mutlaka normal icin ellerinden geleni yaparlar
Deletedmom_7 ozlmbl bebeğiniz ve sizin için en hayırlısı neyse o olsun bazen sezeryan doğum normal doğumdan daha hayırlı olabiliyor özellikle iri bir bebekse benim arkadaşımın iki çocuğu var İkisi de 4 kiloya yakın doğdu ikisini de normal doğum yaptı şimdi kilolu bebek doğurması sebebiyle rahim sarkması var Annem kardeşimi sezeryan doğurdu Ben de sezeryan doğmuşum dünyanın sonu değil sadece biraz dikişlerinizin bakımına dikkat etmeniz gerekiyor ki normal dogumda da dikiş oluyor biliyorsunuz
Asasasas ozlmbl sezaryen de güzel bir doğum, zorlu bir ameliyat değil bile, bir süre ya tam yatay ya tam dikey takılmak zorundasınız bir hafta kadar.. sonrasında hiçbir şey kalmıyor.. ki uyutmayacak veya ağlatacak bile ağrı olmuyor.. doğumdan sonra bir tek bebek uyutmuyor yoksa ağrıdan perişan olma durumu yok uyanıkken ağrı kesicileri atacaksınız ağzınıza zaten.. bir de bol sade nescafe, bitter çikolata ve su tüketeceksiniz bu kadar.. çoook hafif hafif ağrıyo dikiş yeri.. ilk 1 hafta yavaş hareketler ile dikiş kısa sürede iyileşiyor.. sadece ilk gün ayağa kalkmanızda bir acı hissedeceksiniz.. o da çok normal çünkü yeni bir işlem var karnınızda ama kimsenin bayıldığı bir acı değil.. 🤗 hepsi hafif ve kontrol altında zaten hastanede kaldığınız süre boyunca bol ağrı kesici ooh hiçbir şey hissedilmeden geçiriyorlar o süreyi 🤗 normal doğumu yaşamadım ama ben anlatılanlara göre kıyas yapsam şöyle derim: normal doğumda çekebileceğiniz acıları 1 haftaya yayan bir ameliyat sezaryen.. yani normal doğumda kısa süreli yoğun bir zorluk var, sezaryende uzun süreli hafif bir zorluk var bence anlatılanlara göre.. 🤗 ikisi de güzel doğumlar ama..