Sema42 00:00 itibariyle 34+0 haftalık olduk kızlarr Çok az kaldı bir an önce gelsin istiyorum ama bir yandan da korkuyorum bakalım Rabbim herkesin yardımcısı olsun inşallah 🙏🏻 Siz kaç haftalıksınız ??
Sema42 3babymom Günler hızlandı gibi bazen de hiç geçmiyor gibi 😂 korku heyecan hepsi bir aradaaa nasıl doğuracaz bakalım
3babymom Sema42 ilk zamanlae gecmiyodu cinsiyeti öğrendikten sonra bı baktım 20/28/30 derkn 34 olduk nerdeyse bitiriyoruz inşallah sağ salim tamamlariz ben sezeryan olucam çok da korkuyorum kolay geçmesi için dua ediyorum sizin ilk gebelik mi
Musicteacher 34 +5, 2 haftadır kontrole gitmedim kilosunu merak ediyorum açıkçası, aranızda varmı bu haftalarda kontrole giden var mı bebeklerinizin kilosu nedir
Sema42 3babymom ay evet ilk zamanlar çok yavaş geçti sonrası hemen geçiverdi amin inşallah ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde kalp atışı olmadığı için kürtaj oldum Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah
EsraveMasal2020 Sema42 valla benim tek istediğim kucağıma alıp doya doya sarılmak gerisi umrumda değil ❤
Misra- Aramızda bir gün var 🥹 ben de hep görüyordum nedir bu bebiş doğdu butonu şimdi görünce anladım.. hem panikledim hem sevindim çok değişik bir duygu. Sonlara doğru iyice zorlamaya başladı. Cidden zormuş. Yeterki sağlıkla gelsin bebişler 🙏🏻🌸
Sema42 EsraveMasal2020 doğru diyorsun valla zaten kucağımıza alınca hayırlısıyla herşeyi unuturuz bilee