cgnduru Arkadaşlar bebek hareket ettikçe zaten karnimda kasılma gibi bir his oluyor ama bugün nedense rahime baskı hissediyorum bu normalmi… doğum için başka şehire gidecegim yasadigim yer çok küçük bir yer umarim bu dağın başında dogurmam 😀
KbrADmrci_2015 cgnduru bugün bende de aynı his olamaya başladı an itibariyle 35 haftalık olduk sanki orada bi ağırlık bi ağrı gibi
Melike464860 cgnduru 31 haftalığım benimki de bazen çok baskı yapıyor bide suyum fazla korkutuyor beni. bende senin gibi doğuma ailemin yanına gideceğim Hakkari’de yaşıyorum buralarda doğurmadn bı gideydimmm
cgnduru KbrADmrci_2015 evet birden bıçak saplanir gibi oluyor ayaktayken daha çok oluyor bugün biraz yürüdüm belkide ondan kaynaklidir bilemiyorum
Musicteacher 34+5 im bende, büyüdükçe alanı daralıyor bebeğin.bnde de bazen canımı acıtıyor hareketleri
cgnduru Musicteacher sanırım ufak ufak sancılar kasilmalar kendini gosteriyor inşallah sağlıcakla doğar bebislerimiz
cgnduru Melike464860 bende mustayim sen benden daha betermissin dicem ama burdada doğru düzgün doktor bile yok.. benim gidecegim yer yakın sende çok gecikme en azından 35. Haftada gitmiş ol bazen erken gelebiliyorlar 3 4 güne gitmiş olurum bakalım biraz daha dursunda
Melike464860 cgnduru valla burası da doktor yönünden Berbat. Özel hastane bile yok. Yarın gidiyorum bende annemlere