Kızlar 2 gündür kahverengi akıntım geliyor. Muhtemelen yumurtlama günü başlıyor benim çünkü yumurtlama testi pozitif çıkıyordu. Böyle olması normal mi bunu yaşayan var mı. Doktor duphaston vermişti önceki aylarda ama ona rağmen bile kanama oluyordu. Bebeğim de 1 senedir olmuyor 😢