Miniktirtil benim de yarın 99 olacak, gerçekten çok heyecanlıyım. Ne olacak, nasıl olacak :) herkesin ailesi hep destek olmuş; ama şu süreçte bana tek destek olan iş arkadaşlarımdı. Hastane çantama bile koyulacağını vs onlar hazırladı. Beraber alışveriş yaptık. Evindeki malzemeleri bana verdiler. İşyerinde bir şey olurum diye yolda bile yürüsem yanımda hep biri oldu. Kan değerlerime bile bakıyorlardı, bir şey var mı diye. Evde eşim olmadığında da iyi miyim diye arar sorarlar. Hamilelik dışında da başka ihtiyacım olsa hemen yaparlar veya irtibata geçerler. O yüzden elbette ailem var herkes yerinde sağolsun, ama Allah onları başımdan eksik etmesin. İhtiyaçları olsa yeri geldiğinde ben de yapıyorum ve hiç zor gelmiyor. Nedense içimden geldi yazmak istedim.