Nazlican46 Bebegimi ilk öğrendiğim de 3 haftalıkken erkek hissetmiştim hep erkek dedim ama şuan 14 haftayiz kız hissediyorum hangi his doğru dur sizce?
3babymom Nazlican46 ilk hissedilen doğru çıkıyor genelde sonrakiler çevrenin etkisi ve kafadaki dusncelerle değişiyor ben üç çocuğumda da ne hissettiysem doğru çıktı gebelik testi elimdeyden kız dedim tuttu erkek dedim tuttu 😂
yabadabaduu Nazlican46 bencede ilk hissedilen 14 e kadar rüyamda 2 kere erkek görmeme rağmen hep kız hissettim kız olucak dedim eşimde öyle. cinsiyeti öğreneceğim haftalar acaba erkek mi gibisinden bi içime şey gelmişti ama kızdan hiç vazgeçmedim ve kız çıktı 😂
miniktirtilim Nazlican46 2 gebeligimde de erkek hissettim tüm belirtiler erkek yönündeydi hatta gebe kalmadan önce rüyamda görmüştüm ikisinide erkek bebege dogum yaptigimi isim koydugumu falan. Yani biraz bilinç alti ile alakali oldugunu düşünüyorum ben
Nazlican46 3babymom benim ilk gebeligim erkek aşırı hissettim ama şuan kız da ilkine göre daha çok hissediyorum hatta severken bazen kızım diye yanliskla seviyorum
Nazlican46 yabadabaduu ben rüyamda bir kız görüyorum bir erkek başlarda erkek çok hissettim şimdi inanılmaz kız hissediyorum hatta çok emin hisler geliyor içime kızım diye seviyorum yanliskla bazen Allah mı dedirtiyor diye düşünüyorum ama çok değişik bişey ya
Deletedmom_12 Bebeginin cinsiyetini ogrenme zamanı gelmiş Hisleri boşver P.tesi ilk isin kadin dogum olsun