Merhaba arkadaşlar 27+3 günlük gebeyim dün sağlık ocağı kontrolünde ebem kan vermem gerketiğini söyledi verdim ikinci gün sonuçlar için gittiğimde kansızlık sınırındaymışım normalde 10-50 mg arasında olması gerekirken ben 10 muşum sınırmış yani ebe bana eğer yükselmesse doğum yapamayacağımı söyledi ne demek istedi o an algılayamadım! kan ilacımı kullanıyorum ama halen yükselmiş değil ben bekarkende kansızlık sorunu yaşıyordum ne yapmam gerekiyor bilgi verirmisiniz?