Pelinakcn Hiç geçmicekmiş gibi gelen günlerden sonra sonunda bende butonu gördüm☺️ Sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻 aynı olan var mı benimle? Doğumu nasıl düşünüyorsunuz? Nst ye bağlandınız mı daha önce?
3babymom Pelinakcn sizinle aramızda 1 gün var 😂 ben de şuan 33+6 Heralde bebiş doğdu butonunu yarın gorucem 😂
Sema42 Pelinakcn 34+0 olduk bizde bebiş butonunu gördük 🥰🥳 normal doğum düşünüyorum ama sadece düşünüyorum nasıl olacak hiç bir fikrim yok 😂 Allah yardımcımız olsun nstye 33de bağlandım
AlmilaMomm Pelinakcn 34+2 bizede geldi 2 gün önce 🥰 zorunlu sezeryan olucak benim plesentam aşağıda olduğu için perşembe bağlandım nstye artık doktorum her hafta bağlancağını söyledi. Sağlıkla sıhhatle ve zamanında gelsin inşallah miniklerimiz😍🙏
Pelinakcn Sema42 ya beni daha hiç bağlamadı doktorum nst ye ne zaman bakıcak merak ediyorum 😀 bende normal düşünüyordum ki doktor 4 kg ve üzeri bekliyorum dedi o yüzden biraz tırstım açıkçası 😅
Pelinakcn AlmilaMomm ay belki artık beni de bağlar 🙏🏻 Sona yaklaştıkça insan heyecanlanıyor bir an önce olsun istiyor 😅 sağlıkla gelsin bebişiniz 🧿🙏🏻
Anne88 Pelinakcn aynen öyle canm sizin tahmini doğum tarihi ne zaman bana eylülün 10 u ile 24 ü bekleniyor şuanki normal pozisyon demişti en son 31 haftalıkken şuan ne durumda bilmiyorum tabi bu ay gidicem 18 inde