Nazlican46 Arkadaşlar normalde baby shower yapmayı düşünüyordum ama bana saçma gelmeye başladı bilmiyorum biraz izledim de komik geliyor şuan da yapmamaya karar verdim ama pişman olur muyum sizce
Pelinakcn Nazlican46 ne cinsiyet partisi, ne baby shower hiç birini yapmadım. Hoşuma giden organizasyonlar değil benim ama tercih meselesi kimi çok özenir o zaman içinde kalmasın diye yapmalı bence🤷🏻♀️
Bayancorek Nazlican46 Bana o tarz şeyler gereksiz ve komik geliyor bilmiyorum tercih meselesi tabi. 😌
zayn6 Herkes istediğini yapsın tabi ama daha doğmadan kutlama yapmak ve hediyesni toplamak banada biraz saçma geliyor🙃
Vicibici Nazlican46 Bana saçma geliyor. Cinsiyet partisi de saçma. Bi tek hamile foto çekimi ve yenidoğan çekimleri anlamlı geliyor. Diğerleri gereksiz para tuzağı. Onu yapacağıma bebeğime güzel bişey alırım daha iyi
Nazendehanim Nazlican46 ben de saçma bulanlardanim, doğmamış bebeğin nesi kutlanıyor . He anneye moral niyetiginde sürpriz bir şey yapılır belki mantıklı olabilir ama bunu da konseptli falan yapmak ne bileyim garip
Nurr26 Nazlican46 bana da aşırı saçma geliyor yapanları izlerken onlar adına utanıyorum hatta :) tabi ki bu benim düşüncem ama gereksiz bi olay
Meerve-um Tercih meselesi tabi ki ama bana çok yapay geliyor böyle şeyler dikkat çekmek için ünlülerin ve özellikle fenomenlerin yaptığı ve kültürümüzde hiçbir şekilde olmamasına rağmen bize empoze ettirdikleri bir saçmalık açıkçası ama yenidoğan çekimi bana çok tatlı ve sempatik geliyor en azından ilerde bebeğime sen doğmadan seni kutladık demek yerine o kadar tatlıydın ki bu güzel anıları biriktirdik deriz
MSultann Nazlican46 Benim fikrim de çok şacma. Ona harcıyacagın parayı, zamanı tamamen bebegine ayırabilirsin..
Mlkysf Nazlican46 Yapana saygım sonsuz ama böyle şeyler gereksiz geliyor boşuna masraf ve yorgunluk bana göre
Ruveyda_baskapan Baby shower bizim ülkemizde çok yanlış anlaşılmış , bu organizasyon anneye yapılır aslında bebeğe değil, annenin arkadaşları vs anneye sürpriz yaparlar anne mekana getirilir kutlama yapılır , bizimkiler kendileri yapıyor 😂😂
Mommy17 Nazlican46 bana cinsiyet partisi çok eğlenceli geliyordu hep sonuçta bebeğimin cinsiyetini sevdiklerimle öğrenecektim ve çok bi masraf yapmadım led ışıklarım vardı balonlara biraz para verdim ve sadece pasta yaptırdım bulunduğumuz kafedede sağolsun herkes kendi içeçek ücreti ödedi ben sadece kişi başı 5 TL servis ücreti verdim tanıdık olduğu için masrafı cüzide tuttuğum için sorun olmadı sadece iki kişi ince düşünüp hediye almışlar ama herhangi bir beklentiye girmedim ve çok mutlu oldum ama babyshower kelime anlamı çok saçma bebeği sergilemek göstermek gibi bir anlamı var karnımıza cinevizyon mu takıyorlar da bebeği izletiyoruz sanki.. partinin amacı anneye moral vermek güzel bi amacı var ama bana kendim yaparsam saçma geliyor çünkü cinsiyeti herkes biliyor hediye getirmek zorunda hissiyatı var ama biri süpriz yapıpta yaparsa mantıklı o zaman sen düzenlemediğin için kimsenin yanlış anlayacağı durum yok ama şuda var ki içinizde kalacaksa yapın sadece çok uçupta daha hayırlı şeyler için harcayabileceğiniz bütçeyi savurmayın
Mavisperi Nazlican46 hiç özenmişimdir yapmak aklımın ucundan bile geçmedi çok gereksiz saçma insanlar ne yapacağını şaşırdı artık tuhaf geliyo bana ( yapana da hiç diyecek lafım yok )
Merveyaz Nazlican46 Bana da çok saçma geliyor hele cinsiyet partisi😅Yapmadım hiç bir zaman da pişman olcağımı sanmıyorum😌Ama tercih meselesi içinizde kalcağını düşünüyorsanız yapın tabi
Cherry95 Nazlican46 ben de aşırııı saçma derdim. Özellikle cinsiyet partisi için. Bir arkadaşım çok ısrar etti ve cinsiyeti öğrenmememizi onun yapacağı organizasyon ile öğrenmemizi istedi. Her şeyi de o karşıldı sağolsun ve o kadar heyecanlı o kadar eğlenceli geçti ki. Sadece yakın arkadaşlarımızı çağırdık hep beraber oynadık yedik içtik ve günün sonunda hep beraber o heyecanla cinsiyeti öğrendik. Sonra kendime büyük konuşmamak ve ön yargılı olmamak gerekirmiş dedim. Bence olaydan çok bu tür buluşmaları kimlerle yaptığın önemli. Ben şanslıyım çok güzel bir arkadaş çevrem var. Eğer içinde varsa ben sırf olması için değil gerçekten paylaşabileceğin insanlar varsa shower bahane buluşmak şahane diyebilirsin :))
Nazlican46 Cherry95 benim heyecanla vakit gecirdigim hiç arkadaşım yok bunu kendime itiraf edince canım sıkıldı siz ne şanslıymissiniz :)