benguuusk 34.haftamda arefe gününde sancim basladi erken dogum tehlikem olustu ilacla mudahale edildi sonraki gün daha kotu oldum tekrar hastaneye gittim ilacla mudahale ettiler ve ciger geliştirici igne yapıldı 36.haftamda gebelik kolastazi cikti doktorum 37.haftada bu bebegi digurtmamiz lazim dedi kolazın yükseleceğini gözönünde bulundurduğu için 25 temmuza dogum günü ayarlandi bebek 23 temmuz yani 36+6′da dunyaya gelmeyi tercih etti.