Fatma0090 Böbrek nakilli olduğum için kontrollerim sık oluyor ayda bazen 2 kere tahlil yaptırıyorum enfeksiyon protein değerleri hani ne varsa bakılıyor o yüzden bir ara enfeksiyon çıktı doktorum hemen önlem aldı geçti. Kadın doğum kontrollerimde nakilli olduğum için daha sık yapılıyor. Bende çok korkuyorum sizin gibi bir durum yaşamaktan Rabbim kimseye yaşatmasın. Çok üzüldüm gerçekten, Başınız sağolsun 😔🙏 Ben daha önceki gebeliğimde 8 haftalık bebeğimin kalbi durduğunda altüst oldum o durumu düşünemiyorum bile… Rabbim bir daha yaşatmasın 😔 Bunda da 5 buçuk 6 haftalıkken kanama yaşadım o zamandan beri progestan fitil kullanıyorum doktorum kesmedi. Kan sulandırıcı hap ve iğne de hergün yüksek doz devam bakalım. Umarım sağlıklı olurlar 🙏