39+1 haftalık hamileyim ne sancım var ne acilmam ne bebeğim kanala girdi. Bugün aynı gün aynı durumda olan bir hamile arkadaşımin suni ile doğum baslatacaklardi bebek yukarda diye sezaryan oldu. Hiç sancım gelmeyecek bebek kanala inmiyecek gibi geliyo bu güne kadar çok pozitiftim 6 gün kaldı galiba zaman daraldikca psikolojik olarak çöktüm