Efidenur Kızlar bugün 37+5 çatı muayenesi oldum.Doktor bebeğin kafası aşağıda ama kanala girmemiş dedi.Bebegin kanala girmesi için neler yapılabilir.Normal doğum için çatım uygunmuş her şey yolundayken normal doğum yapmayı çok istiyorum
Aalleeyynnaa Bende aynıyım baş aşağı ama kanala girmemiş daha, pilates topunda zıplama ve çömelme önerdi