EcitaH
Beyindeki kistle beraber 3 bulgu çıkmıştı detaylıda tabi korkuttular bizi amniyosentez yaptırmıştm 2 bulgu önemli değil ama 3 olursa genetk problemden şüpheleniyorlar. O süreç zordu elbette ama kendimi üzdüğümle kaldım, suyu hep normaldi, gebelik şekeri de olmadı, 40 haftayı doldurdu tombik bi bebiş geldi😊 drlar her ihtimali söylüyorlar ister istemez takıp üzülüyoruz fakat herkes yaşıyor böbrek büyümesi özellkle çok yaygın, çözülemeyecek sorunlar değil emin olun canınızı sıkmayın hamileliğimiz zehir oluyor sonra. Şmdi 2. Gebeliğimde de 2 haftaya detaylıya gircem bakalm ne diyecekler🤷♀️