cansuturgut Kızlar merhaba 34+5’im. Akıntım var ama böyle koyu kıvamlı yapışkan gibi jöle gibi. İlk hamileliğim hiçbi şey de bilmiyorum nişanın gelmiş falan dediler. Olabilir mi böyle bi şey erken değil mi
Pelinakcn cansuturgut bu arada nişanı gelip 2 hafta sonra doğum yapanda oluyor nişan gelmesi hemen doğum başlıyor anlamına gelmiyor
Remziyeerdinc cansuturgut Canım erken doğum olabilir seninki o yüzden nişan geldikten sonra doğum er geç olur
Pelinakcn cansuturgut doktorum bana pembemsi olur dedi, bir kaç gündür benim de beyaz akıntım oluyor ama kendini doğuma hazırladığı için vajina olabilir deniyor. Yinede isterseniz doktorunuza haber verin. Başka bir belirti var mı? Sancı falan
benguuusk cansuturgut p zaman nişan değildır benim 34. Haftada kahverengi sümüksü geldi iğne verdi doktor erken doğmasın diye durduruyor Şimdi 35 haftalık olduk
Laleilbeyi cansuturgut benimle aynı gündesin bendede var 2 haftadan fazladır oluyo test verdim iltihap kapmışım ondan kaynaklı oluyomuş benimki
Laleilbeyi cansuturgut alttan baktı ilk açılma varmı diye aşırı derecede canım yandı hiç böyle bi acı hissetmemiştim doktorada hiç bişey sormadım o acıyla normal doğuma engel mi diye rahim ağzında iltihap varmış test verdim idrar yolundada enfeksiyon çıktı ilacı kullandığımdan beri rahatım biraz ama hala akıntım çok fazla
Pelinakcn Ebruuuyrdm vajina duvarı genişlediği için oluyormuş, sonuçta vücut kendini yavaş yavaş doğuma hazırlıyor🤷🏻♀️