Ysmn17 doğum yaptım hemen ayağa kalktım hastanede yürüyüş faln yaptım. Ama dikişler tabi ki biraz zor oluyor ama batikonla temizledim hep ağrısını da alıyor gibi inanin doğumdan sonra 2 tane parol içtim başka da içmedim çünkü çocukdan sonra agriniz kalmıyor çok fazla. Sizde normal yaparsanız mutlaka batikonla temizleyin hem rahatlatıyor hemde çabuk iyileştiriyor