sedamhc benim de vardi cok zor bir sey oturamiyordum bile levamekol diye bir krem var onu pamuga batirib basurun yerine koyuyordum emildikden sonra cikartib atiyordum oyle gecdi benim 4-5gun icinde.. hala azicikda olsa sislik var ama hic rahatsiz etmiyor o da agrisi kecdikden sonra kremi biraktim o yuzden ola bilir usengeclikden yani yoksa o sislikde gecerdi ki biraz daha gecmezse kreme gecene kadar devam edicem