emiray Merhaba kızlar 23 günlük bebeğim idrar yolu enfeksiyonundan dolayı dün yoğun bakıma alındı.Bu süreçten geçen birileri varmı acaba ?İnanılmaz mutsuzum uyuyamıyorum 😢
Esseses Ben bebekken bir haftaya kadar bu sebepten hastaneye yatmisim doğru tedavi ile Allah’ın izniyle bişey olmaz korkma dua et canım
emiray Esseses İnşallah canım biraz değerleri yüksek çıktı hastane hastane çok gezdik kimse teşhis koyamadı çok ağladı yavrum 😓