Serap-Yigit Göbekteki tüyler doğumdan sonra dökülmüştü ilk gebeliğimde ama kapalı olduğumun sarartıcı kullanmadım tüy varken de. Ama kuzenim çocuklarına sarartıcı sprey kullanıyor doğal diyor. Bir doktorunuza danışın isterseniz