merllllclk Ilk firsatta doktorunuza gidin, mantar enfeksiyonu olabilir yada bir kere sert kasidiginizda bile ufak tefek yirtilmalar olduysa daha cok kasinir. Kesinlikle kasimaktan vazgecin, buz gibi suya oturun yada buz gibi su tutun dusun altina o sekilde hissizlestirmeye calisin biraz. Ve iccamasiri olmadan yatin havalandirin. Inanilmaz kotu bir durum hamileligim boyunca 2 kere yasadim artik nasil davranmam gerektigini biliyorum. Kasinmaya baslasa ufaktan doktordan aldigim kremi suruyorum, su tutuyorum buz gibi uzunca bir sure ve kesinlikle dokunmuyorum olan kasinti da gidiyor zaten. Ama mantar enfeksiyonu varsa kesinlikle doktorunuza danismaniz gerek.