Ziynet4459 benim ilk hamileliğimde zorunlu sezeryan olmuştum sancım olmadiğindan 41 haftadaydım
Şimdi oğlum çok kaprisli herşeye ağlayan inat bir çocuk ve sürekli kucak istiyor ilk hamileliğimde hiç sancim olmamişti ama benım hareketli oğlum o kadar kucağıma biniyorkı bende sizin gibi erken geleceğini düşünüyorum