Merhabalar arkadaşlar bu ay hsg çekildim ve günümden 1 gün önce regl oldum. Tek sorunum 2 gündür sadece kahverengi leke geliyor bir türlü sökülme olmadı. Ağrı vs de yok. Hiç regl değilmişim gibi.
Sizin hsg sonrası regliniz nasıl oldu acaba normal midir?
Normal bir kanama miktarı ve döngüm vardı ama 2 aydır kanamam azalmış gibi hissediyorum. Mevsimsel olabilir mi ya da stresten. Hormon değerlerim vs normal.
Arada böyle durumlar yaşayan var mı aranızda.
Gebelik testim negatif ne olur ne olmaz diye yaptım ama söktürücü bişey yapmaya da cesaret edemedim. Döngümün 20. Gününde yumurtlama belirtileri yaşamıştım.