Merhaba kızlar, ablam için soruyorum,
15 haftalık hamile ve şekeri çıktı. Düzenli olarak ölçüm yaptı ve bugün endokrin e gitti doktor insüline başlaması gerektiğini söylemiş. Sorum şu hamilelikte şekeri olup insüline başlayanlar. Ortalama ölçümleriniz nasıldı ?