Bereninannesi Nurella00 e kış bebesi olduğu İçin ona göre kıyafetler seçmek lazım benim ilk gebeliğim henüz detaylı bi araştırma yapmadım daha çok var çünkü
Puding Bereninannesi Allah razı olsun canım inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza rabbim de tüm isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏽❤️
Pgss Bereninannesi eğer yapı olarak musait se bence tabiki normal doğum.benim ilk kızım 42. Hafta dolmasına rağmen en ufak bi sancı çıkmadı mecburen sezaryen oldum.Bunda da pek seçim şansım kalmadı 😔
eminegulbalci Bereninannesi tahmini doğum tarihi 17 Ocak ama ikinci doğumum sezeryan olacağım bakalım ne zaman doğacak 😂😂
Sehrbnon122 Bereninannesi benim tahmini 20 Kasım ama ikiz oldukları için daha erken de gelebilirler havaların soğuk olması iyi yaa doğumda
Sibbeell Bereninannesi 27 ocak görünüyor ikiz bebişlerimle ama zamanında mi olur bilemem inşallah zamanında olur ❤️💙🤲