Totuu Kizlar,kan tahlilimde eritrositlerin sedimentasyon hizi 22 cikti,normali <20 😼bir de dunden beri bobregim ara sira agrimaya basladi.acaba bi iltihap problemi ola bilir mi?boyle bir sey basina gelen oldu mu?kanim da sinirda cikti
20nisan Totuu bilmıyorum çok korktum neden oluyor ki ya ultrasonla baktılar taş falan düşürmüyorum idrar yolu enf desek yanma yok sık idrara çıkıyorum çok su içtiğimden ve hamilelikten olabilir o da kadın doğumcu normal değil kan diyince korktum
Esrefiblue 20nisan benim sedimantasyon 100 şuan artı CRP de yükseliyor antibiyotik kullandigimda. Bende bekliyim belki cevap gelir..
Totuu Esrefiblue canim bende o kadar yuksek degildi dogrusu,onun icin doktorum bu degerlerin hamilelikte normal oldugunu soylemisti.ama 100oldugunda nasil oluyor diye bi bilgim yok dogrusu