Merviiss Son 2 haftadır eskiye nazaran daha az hareket ediyor az derken tekmeler yok kıpırdamalar ben durttukce
tazebiranne_hg04 Merviiss 37+1 hareketleri azaldı minik minik hareket ediyor korkup gittim hastaneye ama hiçbir sorun yoktu normalmiş
Ogrtbusra Merviiss yeri daraldığı için daha az hareket edermiş korkulacak bişey yok bende 37 deyim hatta üç gün önce falan çok az hareket etti çikolata yedim yan yattım dürttüm öyle hareketlendi😁
Fenogretmeni Merviiss bende bugün 37+0 oldum bazen hareketi az ama ben bir şeyler yedikçe hareketleniyor gece sık idrara çıkıyorum
Arsln96 @Merviiss bende 37+0 ım çok hareketli geceleri şuandada öyle doğum belirtisimi acaba siz idrara çıkıyomusunuz sürekli
Merviiss Arsln96 bende öyle çok hareketli değil gece de çok su içersem geliyor genel olarak çok idrara çıkıyorum ama
Elis_Elya26 Arsln96 bende aynısıyım şuanda surekli idrara cikiyorum anlayamiyorum suyum mu geliyor ayağa kalkıyorum idrar yaparken oturamıyorum bile afedersiniz yarin bende 37 haftalik oluyorum
Merviiss karamel33 korkuyorum bazen suyum da azalma var bide sürekli durtuyorum 😀 çocuk uyuyor uyandırıyorum sanırım bazen de galiba
Elisallp Merviiss benimde öyle 37+2 dürtuyorum canı ne zaman isterse o zaman hareket ediyor zorla uyandırıyorm
Xxz Merviiss 37+0 bugün kontrolüm var şuan hafif hafif hareket ediyor. Ama iki gündür sancı cekiyorum nedir bu sancı anlamadım belimi kiracsk sanki