Azeri bir doktor hanım varmış Aytekin adında. Çok yakın bir arkadaşımın doğumunu gerçekleştirdi çok memnundu güler yüzlü olduğundan insanı rahatlattığından bahsediyordu hep. İnternetteki yorumları da çok güzel. Ben şahsen araştırmama rağmen gidemedim farklı bir hastanede tanıdığım bildiğim iyi bir doktor vardı diye. Medipol özelinde bu doktoru araştırmanızı tavsiye edebilirim.